Kerul Shukor

By: kerul shukor

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 17-Dec-2008 01:38 Email | Share | Bookmark
Temerloh to Parit Buntar












...............................................................................................................................................

salam,
kita brjmpe kmbali..
ok,entry kali ni adalah smbungan bg pasangan ni yang bertandang..
majlis mereka berlansung di Dewan Seri Kerian, Parit Buntar, Perak
selama 3 hari aku dsana,mmg seronok aku jalan² ke sana...
ye lah,tempat org kan..mcm² kenangan aku dpt.
kat sana juga aku dpt makan char koey teow kerang(aku xmkan udang)
baru aku tau sedap dia lain macam..rugi xtapau..hehe
ok la..kat sini aku nak ucapkan ribuan terima kasih kat family
kedua belah pihak ni yang amat bersungguh² melayan aku dengan
layanan yang sngat best..terakhir sekali, aku nak ucapkan terima kasih
kat kauthar, wani, lynn dan juga rakan² wani yang menjadi assistance aku
masa shoot outdoor ri tu..thanxx dan xlupa juga buat pasangan pengatin baru ni
semoga kekal bahagia sehingga akhir hayat..aminnnn
oklah geng..banyak sangat dh membebel ni..
enjoy.

.:kerul
.:+6017 209 2184
.:photographer/designer
.:jurufoto@ymail.com
.:http://www.flickr.com/photos/kerulphotog
.:YM:kerulala
.:Facebook:kerul shukor



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net